Jurassic Park: Operation Genesis
OK bedÄ pamiÄtac. A czemu jak mam 5 wykopalisk to kiedy mi sie oddostÄpniÄ
nastÄpne bo nie mam juz skamielin
TrochÄ Ĺźle to napisaĹem ale rozumiesz?
TrochÄ Ĺźle to napisaĹem ale rozumiesz?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, o 15:07 przez roffi1994, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tomasz
- Kredowy tyranozaur
- Posty: 2172
- Rejestracja: 30 października 2006, o 15:16
- Lokalizacja: Międzychód
W folderze Data otwĂłrz plik tekstowy o nazwie "FslHunt.ini" i zamieĹ linijki:
na#else // Windows and XBox builds
maxchosen = 6;
starrating[0] = 0;
starrating[1] = 1;
starrating[2] = 2;
starrating[3] = 3;
starrating[4] = 4;
starrating[5] = 5;
DziÄki temu przy rozpoczÄciu nowej gry bÄdziesz mĂłgĹ odblokowaÄ aĹź 4 stanowiska wykopaliskowe, a juĹź przy trzeciej gwiazdce odblokowane bÄdÄ wszystkie ;)#else // Windows and XBox builds
maxchosen = 9;
starrating[0] = 0;
starrating[1] = 0;
starrating[2] = 0;
starrating[3] = 0;
starrating[4] = 1;
starrating[5] = 1;
starrating[6] = 1;
starrating[7] = 2;
starrating[8] = 2;
starrating[9] = 3;
Sorry, Ĺźe ci tak caĹy czas przeszkadzam.
<sklejone>
<- Przydatny przycisk znajdujÄ cy siÄ po prawej u gĂłry kaĹźdego napisanego przez Ciebie postu. Dziki niemu moĹźesz dopisywaÄ nwe informacje do starego postu. MoĹźesz teĹź usunÄ Ä () poprzedni post (uprzednio skopiowawszy jego tekst) i napisaÄ nowy!
Polecam - Ĺwietna metoda! nazuul
<sklejone>
Aczy na zespoĹ wykopaliskowy tez mozna zwiekszyc ilosc?roffi1994 pisze:Sorry, Ĺźe ci tak caĹy czas przeszkadzam.
<- Przydatny przycisk znajdujÄ cy siÄ po prawej u gĂłry kaĹźdego napisanego przez Ciebie postu. Dziki niemu moĹźesz dopisywaÄ nwe informacje do starego postu. MoĹźesz teĹź usunÄ Ä () poprzedni post (uprzednio skopiowawszy jego tekst) i napisaÄ nowy!
Polecam - Ĺwietna metoda! nazuul
DziÄki za pomoc a masz moĹźe plik gdzie nie ma limitow na nic.chodzi mi tylko o budowle o dinozaury nie.Tomasz pisze:Tak moĹźna, musisz w pliku "Constant.ini" zmieniÄ wartoĹÄ linijek o nazwach:Aczy na zespoĹ wykopaliskowy tez mozna zwiekszyc ilosc?na przykĹad na:FossilHuntStartNumTeams = 1;
FossilHuntMaxNumTeams = 5;FossilHuntStartNumTeams = 8;
FossilHuntMaxNumTeams = 18;
- Tomasz
- Kredowy tyranozaur
- Posty: 2172
- Rejestracja: 30 października 2006, o 15:16
- Lokalizacja: Międzychód
ĹciÄ gnij ten plik i wypakuj go w folderze Data, tam gdzie masz zainstalowanÄ gre:roffi1994 pisze:DziÄki za pomoc a masz moĹźe plik gdzie nie ma limitow na nic.chodzi mi tylko o budowle o dinozaury nie.
http://sharebee.com/454929e4
SÄ tu wszystkie budynki bez limitĂłw (drogi, ogrodzenia itp) - bez dinozaurĂłw.
DziÄki wiÄcej mi pomogĹeĹ niĹź ktos inny :DTomasz pisze:ĹciÄ gnij ten plik i wypakuj go w folderze Data, tam gdzie masz zainstalowanÄ gre:roffi1994 pisze:DziÄki za pomoc a masz moĹźe plik gdzie nie ma limitow na nic.chodzi mi tylko o budowle o dinozaury nie.
http://sharebee.com/454929e4
SÄ tu wszystkie budynki bez limitĂłw (drogi, ogrodzenia itp) - bez dinozaurĂłw.
WkleiĹem to zamiast tamtego i jak wlaczam nowa gre to wczytuje i pisze bĹÄ d
Usunac nie usunalem tylko zabralem tamten i wkleilem ten od ciebie. Wypakowalem go wczesniej.Tomasz pisze:A czy przed wklejeniem usunÄ ĹeĹ stary folder "Units" czy nie? I czy rozpakowaĹeĹ archiwum? (czyli tzw. rar-a) ;)WkleiĹem to zamiast tamtego i jak wlaczam nowa gre to wczytuje i pisze bĹÄ d
- Tomasz
- Kredowy tyranozaur
- Posty: 2172
- Rejestracja: 30 października 2006, o 15:16
- Lokalizacja: Międzychód
Nie potrzebnie zabieraĹeĹ tamten. MiaĹeĹ wkleiÄ ten w miejsce tamtego, ale bez jego usuwania, poniewaĹź ten ode mnie nie zawiera plikĂłw dinozaurowych tak jak prosiĹeĹ ;) Teraz musisz usunÄ
Ä ten ode mnie, z powrotem wkleiÄ ten swĂłj i jeszcze raz wkleiÄ ten mĂłj. Po tym powinno wszystko dziaĹaÄ
DziaĹa jeszcze raz dziÄki za pomoc. :DTomasz pisze:Nie potrzebnie zabieraĹeĹ tamten. MiaĹeĹ wkleiÄ ten w miejsce tamtego, ale bez jego usuwania, poniewaĹź ten ode mnie nie zawiera plikĂłw dinozaurowych tak jak prosiĹeĹ ;) Teraz musisz usunÄ Ä ten ode mnie, z powrotem wkleiÄ ten swĂłj i jeszcze raz wkleiÄ ten mĂłj. Po tym powinno wszystko dziaĹaÄ
Nie ma za co - Tomek ;)
CzytaĹem na takim jednym forum ze moĹźna przerobic ta grÄ Ĺźe moĹźna mie nie 15 a 25 gatunkĂłw wiesz jak moĹźe
http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t37120.html
tu przeczytaĹem.
- Tomasz
- Kredowy tyranozaur
- Posty: 2172
- Rejestracja: 30 października 2006, o 15:16
- Lokalizacja: Międzychód
CzytaĹem na takim jednym forum ze moĹźna przerobic ta grÄ Ĺźe moĹźna mie nie 15 a 25 gatunkĂłw wiesz jak moĹźe
http://forum.idg.pl/lofiversion/index.php/t37120.html
tu przeczytaĹem.
Standardowo jest 25 gatunkĂłw, u Ciebie rĂłwnieĹź ;) Ssdawid-owi z podanego przez Ciebie linku, zapewne chodziĹo o to, Ĺźe odblokowaĹ sobie wszystkie stanowiska i moĹźe wyhodowaÄ wszystkie rodzaje dinozaurĂłw na jednej wyspie (on po prostu nazwaĹ to "planszÄ " :D ).
- Tomasz
- Kredowy tyranozaur
- Posty: 2172
- Rejestracja: 30 października 2006, o 15:16
- Lokalizacja: Międzychód
Oto link na polskie forum o JP:OG. SÄ tu zamieszczone róşne mody, skiny i save ;) (wymaga rejestracji)roffi1994 pisze:A byĹ mi podaĹ link do save bo nigdzie nie mogÄ znajeĹşc
http://members.lycos.co.uk/jurassicparkog/index.php
-
- Sylurski akantod
- Posty: 150
- Rejestracja: 18 lutego 2010, o 22:29
- Imię i nazwisko: Aleksander Wiśniewski
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Jurassic Park: Operation Genesis
Ja tam dość często edytuję tą grę zmieniając szybkość czy siłę dinozaurów.
Jednak głównie robię skórki dla przykładu spinozaura.
Jednak głównie robię skórki dla przykładu spinozaura.
-
- Moderator
- Posty: 2585
- Rejestracja: 22 października 2007, o 18:29
Re: Jurassic Park: Operation Genesis
Dla mnie wadą tej gry był brak rozmnażania. Gdy robiło się SiteB, trzeba było wpuszczać ciągle nowe dinozaury, bo poprzednie się zjadały. Nic z naturalnego ekosystemu :/
Biologia, UW
-
- Sylurski akantod
- Posty: 150
- Rejestracja: 18 lutego 2010, o 22:29
- Imię i nazwisko: Aleksander Wiśniewski
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Jurassic Park: Operation Genesis
W ten weekend zrobiłem skórki do allozaura i albertozaura ;).
http://i22.servimg.com/u/f22/15/12/98/37/simjp_17.jpg
http://i22.servimg.com/u/f22/15/12/98/37/simjp_18.jpg
http://i22.servimg.com/u/f22/15/12/98/37/simjp_17.jpg
http://i22.servimg.com/u/f22/15/12/98/37/simjp_18.jpg
- Triceratops
- Sylurski akantod
- Posty: 194
- Rejestracja: 5 kwietnia 2011, o 11:52
- Imię i nazwisko: Weronika Mazurek
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
Re: Jurassic Park: Operation Genesis
AlbertoRaptor, widzę, że znasz się na skinach. Czy mógłbyś może zrobić mi skina dla raptora wzorowanego na tym rysunku:
I jeśli wiesz, podpowiedz, co zrobić aby raptory polowały też na kamarazaury - widziałam na youtube filmiki, ale sama nie umiem tego zrobić. Dzięki za pomoc z góry.
I jeśli wiesz, podpowiedz, co zrobić aby raptory polowały też na kamarazaury - widziałam na youtube filmiki, ale sama nie umiem tego zrobić. Dzięki za pomoc z góry.
Podziwiam polskich paleontologów za to, że...
Spomiędzy szerokich, zielonobrązowych liści wystają cztery długie zakrzywione szpony. Gdy tylko jednak jeden z gadów drgnął, pazury chyłkiem cofnęły się między paprocie. Szpony należą do gatunku dinozaura, jakiego jeszcze świat nie widział. Jest to pierwszy skuteczny super-drapieżnik – Smok z Lisowic.
Jest to fragment pisanej przeze mnie powieści o smoku z Lisowic.
Spomiędzy szerokich, zielonobrązowych liści wystają cztery długie zakrzywione szpony. Gdy tylko jednak jeden z gadów drgnął, pazury chyłkiem cofnęły się między paprocie. Szpony należą do gatunku dinozaura, jakiego jeszcze świat nie widział. Jest to pierwszy skuteczny super-drapieżnik – Smok z Lisowic.
Jest to fragment pisanej przeze mnie powieści o smoku z Lisowic.
-
- Prekambryjski stromatolit
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 października 2016, o 23:15
Re: Jurassic Park: Operation Genesis
Ma może ktoś ten plik do odblokowania wszystkiego żeby nie było limitów karmników itp?