Powitania - użytkownicy

Jesteś nowy? Wyjeżdżasz? Chciałbyś się czymś podzielić? Napisz w tym dziale.
d_m

Powitania - użytkownicy

Post autor: d_m »

Witam! Mam na imię Dawid i jestem pasjonatem paleontologii pochodzącym z Górnego Śląska, aktualnie mieszkam w centralnej Polsce (województwo łódzkie, powiat skierniewicki). Jestem na forum prawdziwym dinozaurem, bo mam 25 lat :) Z tytułem magistra ukończyłem w 2008 roku kierunek Biologia na Uniwersytecie Opolskim. Po studiach odbyłem na macierzystej uczelni półroczny staż. Aktualnie jestem studentem Międzynarodowego Studium Doktoranckiego Nauk Biologicznych PAN w Warszawie, gdzie pod opieką profesora Jerzego Dzika rozpatruję problem powstania i wczesnej ewolucji mięczaków. Od 2003 roku jestem związany ze stanowiskiem Krasiejów - w każde wakacje biorę udział w wykopaliskach paleontologicznych, w minionym roku również jako kierownik; w sezonach 2007 - 2008 pracowałem tam też jako przewodnik turystyczny w pawilonie paleontologicznym. W 2007 i 2009 roku kopałem również na stanowisku w Lipiu Śląskim. Moderuję forum portalu Paleontologia.pl, tłumaczę abstrakty dla Palaeontologia Electronica. Zajmuję się popularyzacją nauki i rozpoczynam swoją przygodę z prawdziwymi badaniami. Często jeżdżę na wyprawy terenowe i uczestniczę w konferencjach naukowych. Jestem autorem książki "Atlas dinozaurów".
Obrazek
KONTAKT
Ostatnio zmieniony 17 stycznia 2010, o 15:27 przez d_m, łącznie zmieniany 22 razy.

Awatar użytkownika
dilong
Jurajski allozaur
Jurajski allozaur
Posty: 1609
Rejestracja: 5 sierpnia 2006, o 10:20
Imię i nazwisko: Maciej Krzysztof Pindakiewicz
Lokalizacja: województwo mazowieckie

Post autor: dilong »